středa 22. srpna 2012

Severní moře



Dovolená u severního moře byla dost boží. První den jsme strávili v Kielu (Německo), byl tam zrovna obrovský bleší trh do kterého se zapojilo snad celé městečko. Poté jsme pluli do Stockholmu (Švédsko) (všichni chlapíci tam vypadají jak od Tommy Hilfiger haha). Tallinn (Estonsko)mi trochu připomínal Český Krumlov, takže jsem se cítila skoro jako doma. Z Petrohradu (Rusko) jsem byla lehce zklamaná, ale navštívila jsem Ermitáž, kde bylo vystaveno 3 miliony obrazů.V Kodaňi (Dánsko) nám bohužel pršelo, tak jsme rychle oběhli památky a šli do muzea moderního umění. Hamburg (Německo) se mi líbil asi i nejvíc ze všech měst co jsem za ten týden navštívila. Architektura byla naprosto úžasná! Zato v Berlíně (Německo) jsem si to moc neužila, protože jsem akorát chytla angínu a s teplotou jsem to moc nezvládala haha.
<S>




 Stockholm, Švédsko
 Tallinn, Estonsko
 Petrohrad, Rusko
 Kodaň, Dánsko
Kodaň, Dánsko
Tallinn, Estonsko

Žádné komentáře:

Okomentovat